top of page
תלמדו. תאמינו. תיישמו. תצליחו
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 4 דקות
כשהטיית הישרדות פוגשת אותך
כולנו אוספים מידע ונתונים כל היום על-מנת שנוכל להבין יותר את הלקוחות שלנו, את העסק שלנו, אנחנו נוטים ללמוד מהמתחרים שלנו ,מסיפורי הצלחה...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 4 דקות
ברוכה הבאה 2022
כן, זאת בדיוק התקופה הזאת בשנה שארגונים מתחילים לייצר תכניות ותהליכי עבודה לשנת החדשה, אז איך תראה שנת 2022 ומה הולך לצבור תאוצה וכדאי...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 4 דקות
אין חווית לקוח בלי חווית עובד
כולנו רוצים לקוחות מרוצים, הם הלב הפועם של כל ארגון, הם המנוע להמשיך להתקדם, להתייעל ולגדול. כבר כמה שנים שהבאז סביב המושג חווית לקוח...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 2 דקות
מתי בפעם האחרונה החזקתם עיפרון?
יש כלי יחיד ומיוחד, שכמעט ולא מדברים עליו, כלי שמאפשר לנו להתנסות, להיכשל ולנסות שוב, כלי שבונה אצלנו מיומנויות מוטוריות עדינות, תיאום...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 3 דקות
שאלתם את עצמכם למה פרויקטים של הטמעת CRM נכשלים?
בואו נדבר על מה שבדר"כ לא מדברים. סביב עולם ה-CRM יש הרבה הייפ בשנים האחרונות, אז מה הפלא שחלק מהארגונים חושבים שזו תוכנת קסם, שתפתור להם...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 3 דקות
הקשר בין עובד מרוצה ללקוח מרוצה
חווית לקוח טובה מתחילה הרבה לפני שהלקוח פוגש אותנו, בתהליכים הפנימיים, באסטרטגיה הארגונית וכמובן בניהול העובדים! עובדים מרוצים יפיקו...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 3 דקות
כשהנהלת חשבונות הופכת למחלקת מכירות
הבשורה השיווקית של החשבונית הדיגיטלית בעולם התחרותי של חווית הלקוח סטייל 2021, כל נקודת מפגש היא חלק מהחוויה ומהווה הזדמנות ליצירת תקשורת...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 4 דקות
בכל מקום ובכל זמן
בעולמות החופפים היום שבין מסחר אלקטרוני, שווקים דיגיטליים חלונות ראווה פיזיים ומקוונים רב ערוציות הפכה להיות מילה שגורה בפינו המשווקים....
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 4 דקות
בא מאהבה
לצרכן של העידן הנוכחי, מחכות שפע של אפשרויות בקצות האצבעות, בכל זמן ובמינימום מאמץ. המודעות לשיווק הולכת וגוברת ונאמנות למותג כבר לא...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 3 דקות
מתחילים בבסיס: על חשיבות בניית תהליכי עבודה ליצירת חווית לקוח אופטימלית
חווית לקוח מוצלחת תלויה קודם כל בתהליכי העבודה שעומדים מאחוריה. בהעדר תהליך עבודה נכון, גם הקמפיין האטרקטיבי ביותר עלול לגרום לחוסר...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 2 דקות
אנושיות דיגיטלית: האם זאת תהיה אסטרטגית השיווק של 2021 ?
למרות ואולי בגלל הקורונה, הריחוק החברתי והאצת הטכנולוגיה, החיבור הרגשי למותג חשוב היום יותר מתמיד. הכלים הדיגיטליים הזמינים לנו היום,...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 3 דקות
Don't think CRM: think CEP
היה המשפט שתפס אותי בוובינר שנכחתי בו שבוע שעבר, ויחד איתו התובנה שהמטרה היא כבר לא רק לייצר לקוחות מרוצים, אלא לייצר לקוחות מעורבים!...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 3 דקות
אתגרי הקורונה – עסקים חייבים לעלות הילוך
כל ארגון יודע כבר שנים שעתיד חוויית הלקוח שלו נמצא אונליין. ובכל זאת, הקורונה תפסה הרבה ארגונים לא מוכנים. והיום? היום הם מחפשים את כל...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 3 דקות
ארכיטקטורת מערכות שיווק, מה זה אומר?
אחד התחומים שעבר שינויים מהירים ומרתקים בשנים האחרונות הוא תחום השיווק. עד לפני מספר שנים מרבית המותגים השקיעו את עיקר תקציבי הפרסום שלהם...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 2 דקות
איך בוחרים מערכת אוטומציה שתתאים לכם?
כמנהלי שיווק או בעלי עסק חשוב שנשאף תמיד לאמץ חדשנות, להתעניין במערכות חדשות ,טכנולוגיות ופלטפורמות חדשות שיוצאות לשוק. רוב מנהלי השיווק...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 3 דקות
שלבים לאפיון אוטומציה שיווקית
עד לפני כמה שנים אוטומציה התייחסה בעיקר לשליחת דואר באופן אוטומטי ללקוח שנרשם או ברכת יום הולדת, כיום המשווקים מבינים שלרשותם קיימות...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 2 דקות
אוטומציה שיווקית – הצעדים הראשונים בתהליך
כולנו מכירים את המונח אוטומציה שיווקית כבר כמה שנים טובות, וכמו כל דבר בעיקר בעולם הדיגיטלי הוא משנה פנים וצורה עוד לפני שבכלל הבנו מה זה...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 3 דקות
המחיר הוא לא הכול
חווית רכישה דיגיטלית? הנה כמה טיפים: אל תנסו לדלות את כל המידע מהלקוח בבת אחת, תהפכו את תהליך הרישום והתשלום לפשוט וקל ותשמרו על רלוונטיות.
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 4 דקות
הטכנולוגיה חשובה אבל צריך לדעת איך לעשות את זה נכון
בעלי עסקים ומנהלים יודעים כיום את כוחו של הדיגיטל וכוחה של הטכנולוגיה. כולם רוצים ורצים לעשות טכנולוגיה, חדשנות להיות הכי מתקדמים...
Adi Getz Pniel
זמן קריאה 3 דקות
חווית המוצר תכריע!
חוויית השימוש יכולה לחזק או לסיים את מסע הלקוח, ויש לה תפקיד מרכזי בשימור הלקוחות הדרך הקלה ביותר לספק חוויית לקוח מצוינת היא להציע...
bottom of page