top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAdi Getz Pniel

כשהנהלת חשבונות הופכת למחלקת מכירות

הבשורה השיווקית של החשבונית הדיגיטלית

בעולם התחרותי של חווית הלקוח סטייל 2021, כל נקודת מפגש היא חלק מהחוויה ומהווה הזדמנות ליצירת תקשורת טובה עם הלקוח ולהעמקת הקשר, וכשאני אומרת כל נקודת מפגש, אני מתכוונת לזה!

הכירו את חווית הלקוח של... החשבונית הדיגיטלית!


אני יודעת, שליחת החשבונית או הקבלה נתפסת אצלנו כשלב שולי בתקשורת עם הלקוח, אפילו קצת אפור, בירוקרטיה שיש להשלים. אבל בעידן שלנו, אין יותר שלבים אפורים! כל תקשורת צריכה להיות מעניינת, בעלת ערך מוסף ותועלות ללקוח, שירותית ונעימה.


טווח הקשב של המשתמש הממוצע פוחת כל הזמן. אם עד לפני מספר שנים הזמן שהוקדש לפיסת תוכן אחת היה כ-12 שניות, היום אנחנו מדברים כבר על 8 שניות! הזמן הזה, ככל הנראה רק ילך וירד, ואפשר להבין את זה... ישנה כמות עצומה של מידע שנגיש לכולנו, ובחלקו הגדול אפילו רודף אחרינו. המשמעות היא שאנחנו בוחרים בקפידה מה לקרוא, איפה ומתי.


פורמט החשבונית הדיגיטלית החדש פותח ערוץ תקשורת בלתי צפוי עם הלקוחות שלנו, שיכולים לקבל תכנים רלוונטיים, אסטרטגיים ומכירתיים מהמותג. מדובר על עוד ערוץ תקשורת ישיר, מדיה שמייצרת עוד הזדמנויות לפעילות עסקית. אז אם שקלתם את המעבר לחשבונית דיגיטלית בזכות החיסכון בעלויות או המעקב המוצלח יותר אחר הנתונים, הנה עוד סיבה מעולה, ואולי החשובה ביותר.


החברות שמציעות היום חשבונית דיגיטלית מתקדמת בישראל מעניקות פתרונות אינטראקטיביים מגוונים למיקסום התקשורת עם הלקוחות, ביניהן חברת Weezmo המעניקה פתרון ייחודי המבוסס AI באמצעות קבלות דיגיטליות אינטראקטיביות. מעבר ליכולת לתקשר עם הלקוחות על גבי החשבונית הדיגיטלית, הפלטפורמה מספקת תובנות המאפשרות להגדיל מעורבות לקוחות, למקסם המרות ובסופו של דבר להגדיל את השורה התחתונה.

אז בואו נתחיל בצעד הראשון, איך הופכים את החשבונית הדיגיטלית לערוץ תקשורת יעיל ומוצלח?


הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם למנף את חווית הלקוח.


1. הרשמה למועדון לקוחות/ניוזלטר

הזדמנות מעולה לצרף את הלקוח למועדון שלכם, הלקוח נמצא בנקודת השיא של החוויה איתכם, הרגע רכש מוצר, שירות, ייעוץ, או חוויה והוא מוגדר כלקוח חם, זה המקום להסביר להם למה כדאי להם להצטרף למועדון למשל איך ההצטרפות תחסוך להם בעלויות ברכישה הבאה או תספק להם מידע ושירותים מוצלחים נוספים, ולהוביל אותם בקלות אל ההרשמה ללא מאמץ נוסף מצדם.


2. שימוש בגיימינג לזכות בהנחות או מתנות בקנייה הבאה

משחקים הם תמיד דבר שכיף לנו להתנסות בהם ובעיקר כאלה שבסופם אנחנו גם זוכים בפרסים, הנחות והטבות. זו הזדמנות מעולה לתת ללקוח חוויית "אקסטרה" בעולם התוכן שלנו, ולהנגיש אותו בצורה מרגשת ומהנה, גם עבורנו.


3. פידבק מהלקוחות

התקשורת באמצעות החשבונית הדיגיטלית מאפשרת לנו לקבל פידבק מיידי מהלקוח לגבי השירות או המוצר אותו הוא קיבל. במקום לשלוח לו גם סמס עם סקר שביעות רצון, וגם חשבונית בנפרד, תוכלו לאחד בין השניים, לשלוח את החשבונית הדיגיטלית, שאחוזי הפתיחה שלה יהיו גבוהים יותר מאחוזי פתיחת הסקר, וממנה בצורה חוויתית תוכלו להוביל את הלקוח לענות לכם על השאלות. דוגמא לסקר שביעות רצון.


4. הנחיות לשימוש במוצר - במידה והמוצר מורכב ודורש תוכן המלווה אותו, הסברים, סרטונים, עלונים ועוד. החשבונית הדיגיטלית היא פלטפורמה טובה לספק להם מידע ראשוני ומשם להעביר אותם לאזור תוכן אישי או לעמוד נחיתה באתר בו ימצאו את כל המידע שמחכה למי שרכש את המוצר.


5. עדכונים ופרסומים של הטבות ומבצעים

הזדמנות מעולה לקדם קמפיינים מתחלפים, מבצעים מיוחדים, שירותים חדשים ועוד, יש לכם ערוץ חדש לקדם בו כל מה שעולה בדעתכם.


6. הכרת הקהל ובניית אסטרטגיה – ערוץ התקשורת החדש הזה מאפשר לנו ללמוד לאורך זמן את התנהגות הצריכה וההעדפה של הלקוחות שלנו. על ידי ניתוח הנתונים, בשילוב סקרים ושאלונים נוכל לקבל תובנות לשיפור המוצר, להרחבת סל המוצרים או אפילו לצאת למיזם חדש.


7. שיתוף ברשת – ולסיום, פלטפורמה מעולה להוביל את הלקוחות שלכם לפרגן לכם ברשת, לשתף את המוצר ולייצר מעורבות לקוח, במיוחד ללקוחות מרוצים 😊



וזו רק ההתחלה, לא תאמינו כמה אפשרויות טמונות בערוץ התקשורת החדש הזה, בהצלחה!





27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page