Adi Getz Pniel3 דקותנאום המעלית: גרסת המותגאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני: על מה חייבים מותגים לשים דגש כשהם מתכננים את שלב חוויית החיפוש במסע הלקוח. בבואנו לבנות חוויית לקוח (CX)...
Adi Getz Pniel4 דקותיוצרים חוויית לקוחמה היא בעצם חוויית לקוח, במה היא שונה כיום מבעבר, ואיך מתחילים? המושג חוויית לקוח (CX) הוא חלק בלתי נפרד מהעשייה השיווקית כיום, אבל למה...
Adi Getz Pniel3 דקותחוויית לקוח VS שירות לקוחותבמה שונה חוויית לקוח משירות לקוחות, ומדוע מותגים צריכים לשים את התחום הזה בראש סדר העדיפויות שלהם עד לפני כמה שנים מותגים האמינו כי שילוב...
Adi Getz Pniel3 דקותתשמרו את הקריאטיביות לאחר כךמותגים לא תמיד זוכרים כי מסע לקוח מוצלח צריך להתחיל בהיענות לצרכים הבסיסיים העולים מהלקוחות מותגים משקיעים כיום משאבים רבים ביצירת חוויית...
Adi Getz Pniel5 דקות10 צעדים בדרך לחוויית לקוח מוצלחתיצירת חוויית לקוח מוצלחת היא יעד שמותגים שואפים אליו. מותגים צריכים להבין כי היום, יותר מתמיד, עליהם ללוות את הלקוחות לאורך כל המסע שלהם