?מה עוד בתפריט
לאורך מסע חיינו אנחנו מחפשים אתגרים, אטרקציות וחברה.
אנחנו אוהבים להיות מופתעים ומרוגשים כל פעם מחדש ואוהבים את התחושה שיש משהו חדש ומרגש לצפות לו.
הזיכרונות הכי טובים שלנו במסע הזה הם החוויות שאנחנו צוברים בדרך והרגעים שגורמים לנו להחסיר פעימה.
תנו הזדמנות למותג שלכם להעניק את אותם חוויות בלתי נשכחות ללקוחות שלכם
סדנאות חווית לקוח
חווית לקוח הפכה בשנים האחרונות לנכס אסטרטגי לכל ארגון הכולל תהליכים ארגוניים, טכנולוגיים ותרבותיים הממוקדים לקוח: בניית מערכות יחסים עם הלקוחות, יצירת מעורבות והעמקה באינטרקציה שלהם עם המוצר.
אני מציעה סדנא חווייתית, מעשית ומלאת השראה.
מהפרטים הקטנים ועד לגדולים נהפוך את צוות השיווק והמכירות ליצירתי שיבנה את חווית הלקוח של המותג לכזאת שקשה להתחרות בה.
ניתוח מערכות שיווק מול
מערכות האירגון
במציאות בה השיווק הופך למבוסס יותר ויותר על אמצעים טכנולוגיים, ישנם אתגרים רבים כגון יכולת לאסוף נתונים ממגוון רחב של אמצעי תקשורת ומערכות טכנולוגיות ולסדר אותם בצורה יעילה במערכת אחת, היכולת לדעת לעקוב בצורה אפקטיבית אחרי הלקוח שלנו בכל המרחבים הדיגיטליים שבהם הוא נמצא והיכולת לייצר חיבור נכון ואפקטיבי בין כל מערכות הארגון, ובהן מחלקות ה-IT והשיווק.
אנו מציעים לבצע ניתוח של המערכות הטכנולוגיות הקיימות בארגון. ניתוח זה יתמקד בחיבור של מערכות השיווק למערכות הארגון המנוהלות ע"י ה-IT; בשימור ושיפור תהליכים; בבחינת האופן שבו ניתן לשפר את תהליכי השיווק והמכירות; כיצד ניתן לשפר את מסע הלקוח ולמצות את הפוטנציאל הקיים.
בניית מהלכי חוויית לקוח
בעולם בו הכוח עובר ללקוחות, חווית לקוח היא
מנוע הצמיחה המשמעותי לארגון.
זוהי אותה תחושה וחיבור שהלקוח קיבל מהמפגש עם המותג.
חוויה זאת מתורגמת לנכונות שלו לרכוש את
המוצר או השירות, לספר על החוויה לחברים,
להפוך לאוהד ולבסוף לחזור ולרכוש שוב שוב.
אני מלווה את לקוחותיי יד ביד בחשיבה, בהבנה מי הלקוחות שלהם ואיזה חווית לקוח מתאימה להם.
יחד עם צוותי הארגון אני מובילה תהליכים לשיפור חווית הלקוח ,לייעול תהליכים ולביצוע התאמות ארגוניות.
אני מנהלת את הפרויקט ועובדת מול הספקים החיצוניים המשרתים את הארגון
(משרדי פרסום ודיגיטל, אנליסטים, מפתחים)
במטרה ליצור חוויית לקוח מיטבית.