סדנה לבניית חווית לקוח ואוטומציה
עד לפני כמה שנים מותגים האמינו כי שילוב של מוצר איכותי ושירות לקוחות טוב הוא נוסחה מנצחת. אבל בשנים האחרונות הצטרף אלמנט נוסף וחשוב לא פחות למשוואה והוא מתן חוויית לקוח טובה.
CX- Customer Experience
חוויית לקוח היא התפיסה של הלקוחות כיצד המותג מתייחס אליהם - במרחבים הפיזיים והווירטואליים. התפיסה הזו משפיעה על ההתנהגות של הלקוחות, בונה זיכרונות ורגשות, ומייצרת נאמנות.
מה בסדנה?
סיכום

.1
ידע והשראה
נלמד מהי חווית לקוח דיגיטלית
ונכיר מהלכי חווית לקוח
מעוררי השראה
שיפתחו לכולנו את הראש

.2
עבודה משותפת
אני מאמינה שהיצירתיות והידע לבניית חווית לקוח מוצלחת נמצא אצל הצוות שעוסק במאלכה יום יום. החוכמה היא
לדעת איך להוציא ממנו את כל הטוב הזה.
זה בדיוק מה שנעשה בסדנא

.3
תוצרים
בתום הסדנא תקבלו מצגת שמרכזת עבורכם את כל הרעיונות והיצירתיות שהסדנא יצרה, וכמובן מבנה מסע לקוח שהוא הבסיס לעבודה שיווקית וזאת בכדי שתוכלו לקחת את זה צעד אחד קדימה.
...ועוד קצת פרטים
משך הסדנה: שריינו לעובדים יום שלם של עבודה קצת אחרת.
מיקום: הסדנא מתקיימת במשרדי החברה או מקום חלופי שהחברה מייעדת לכך
יש לדאוג לחדר סדנאות גדול, מרווח שמאפשר עבודה במרחב.