מובילים עסקים למימוש יכולות דיגיטליות

נעים להכיר, אנחנו Digital Thinking סוכנות בוטיק המלווה ארגונים בדרכם הדיגיטלית

בבניית מהלכי חווית לקוח, אוטומציה ודיגיטליזציה בארגון.

ע"י כלים טכנולוגיים נשפר את הביצועים העסקיים של החברה, תהליכי העבודה,

חווית הלקוח, תקשורת פנים ארגונית , ניהול קהילות ועוד. 

אנו לא רק מאפיינים ובונים אתכם את האסטרטגיה הדיגיטלית והטכנולוגית שלכם

אנחנו גם מנהלים עבורכם את הפרויקטים עד יישום ,הטמעה ומדידה. 

כל זאת במטרה להוביל ליצירת חוויית לקוח דיגיטלית מיטבית,

חיבור נכון בין מערכות וייעול תהליכי עבודה בארגון

 

ואם ממש תתעקשו , אנחנו גם נדאג להביא את אנשי המקצוע הטובים ביותר

לפיתוח מוצרים דיגיטליים יחד עם ספקי הפיתוח שלנו

ממש כמו המהפכה התעשייתית, מהפכת הדיגיטל של ימינו הפכה כל ארגון שעדיין לא הצטרף אליה, ללא רלוונטי.

החוויה הדיגיטלית הפכה לצורך בסיסי שכל ארגון נדרש להעניק לעובדיו, ללקוחותיו ואפילו לספקיו.

הכלים הדיגיטליים שקיימים בשוק מאפשרים לארגון להתייעל בזמן אמת, לנהל תהליכי עבודה וביג דאטה, לשפר את המוצר, את השירות, את התקשורת הפנים ארגונית, לחסוך בעלויות, לנתח נתונים ולהגיע ליעדים.

 אז איך מתחילים?

חווית לקוח דיגיטלית נכונה מתחילה בניתוח מלא להבנת הצרכים של הארגון ולקוחותיו,

כולל ניתוח התהליכים הפנימיים והחיצוניים הקיימים בחברה.

המודל שאנו עובדים לפיו מחלק את מסע הלקוח לחמישה שלבים

כאשר כל שלב מצריך מאיתנו ליישם חווית לקוח דיגיטלית שונה ומותאמת:

חווית חיפושחווית רכישהחווית שימושחווית אימוץחווית נאמנות

איפה החוויה הזאת פוגשת אותנו?
הנה כמה רעיונות של מה שאנחנו יכולים לעשות יחד...
Gradient Purple Blue

.1

אפיון והקמת

מסעות שיווקיים

ואוטמציה

גם ברמת היישום

המסע מתחיל בתקשורת עם לקוחות חדשים וממשיך בתהליכי אוטומציה חכמים שמובילים לחוויית לקוח טובה, לרכישה ועד ללקוח אקטיבי חוזר ואף נאמן. הגדרת השלבים והערך שאנחנו מספקים במסע חוצה ארגון: מפרסום, מכירות, שירות לקוחות ועוד... מייצרים מסע פרסונאלי ואפקטיבי שמביא את הלקוח למעורבות אקטיבית.  

בשלב זה נאפיין יחד את מסע הלקוח, את התחנות הרלוונטיות לכל שלב בתהליך, את המוטיבציה והצרכים של הלקוח בכל תחנה ואילו תהליכי אוטומציה נדרשים בכדי לייצר מסע יעיל ואפקטיבי. 

 

בשלב זה נוכל לבחון גם את הפלטפורמות והמערכות הדיגיטליות הנוספות שקיימות בכדי לאפשר תהליכי אוטומציה נכונים ותורמים לתהליך.  

ואם תרצו שננהל לכם את אופרציית האוטומציה גם את זה נוכל לעשות יחד

Gradient Purple Blue

.2

אפיון צרכים

  וליווי פרויקט

 CRM פיתוח מערכת 

מערכת CRM  מערכת לניהול קשרי לקוחות, היא מערכת המציגה תמונה עדכנית ומלאה על הלקוח ופעילות העסק בכל רגע נתון
תהליכי מכירה, ניהול ושימור לקוחות, ניהול פרוייקטים, משימות, מלאי, הנהלת חשבונות ועוד

מערכת ניהול לקוח הוא לב ליבו של העסק ממנו מתחילים תהליכים, מבוצעים התתמשקויות למערכות נוספות, הוצאת דוחות והמון תובנות. 

 

בשלב זה נאפיין יחד את תהליכי העבודה בארגון ואת שימושי המערכת הנדרשים, את התחנות הרלוונטיות לכל שלב בתהליך, את המוטיבציה והצרכים של הלקוח ושל עובדי הארגון. בסופו של דבר נייצר מסמך המתאר את אפיון המערכת על כל היבטיו ואיך ניתן להוציא אותו לפועל .

 

לאחר מכן נבחר את מערכת ניהול הלקוחות המתאימה לכם ביותר. 

Gradient Purple Red

.3

ארגון דיגיטלי

ארגון היום יותר מתמיד צריך להבין איך תהליכים דיגיטליים יכולים לתרום לו הן ברמה הפנים ארגונית ומול לקוחות; בשיפור ויעילות תהליכי עבודה, יעילות עובדים וגם שיפור מוצרים וחווית משתמש.  תחילה יש להבין את התהליכים שקורים בארגון, איך מסע הלקוח נראה ומה עובד ולא עובד היום. לפצח חזון דיגיטלי לארגון ובסופו של דבר לייצר תכנית עבודה איך אנחנו מייצרים סנכרון ואחידות בין כל התהליכים והמוצרים הדיגיטליים.

אנו מציעים שירותי ליווי, אפיון במערכות אוטומציה, צאט בוטים, מערכות omnichannel, אתרי איקומרס ועוד.

מערכת חדשה דורשת לעיתים מהארגון ומעובדיו שינוי תהליכי עבודה, נהלים, הרגלים ונורמות. אנו מלווי את התהליך עד להטמעה ושימוש סופי של המערכת. 

Gradient Purple Blue

.3

פיתוח

מועדון לקוחות

ניהול מועדון לקוחות יעיל ואפקטיבי נמדד ביכולת של הארגון להכיר את הלקוחות שלו, את הצרכים שלהם, ללמוד את התנהגות הרכישה שלהם ולהיות במקום ובזמן הנכון עבור כל לקוח ולקוח. יחד נעזור לכם לאפיין את מסעות הלקוח הנדרשים לקיום מועדון לקוחות אפקטיבי ואקטיבי, לחבר אותו בצורה נכונה לכל המערכות בארגון כך שהנתונים יזרמו בצורה חלקה, מהירה וכזאת שתאפשר לנו לייצר סגמנטים, מבצעים פרסונאליים ושיווק מבוסס דאטה.  

Gradient Purple Blue

.4

פיתוח אסטרטגיית 

תוכן 

כמו כל אסטרטגיה שיווקית, גם בנייה של אסטרטגיית תוכן היא תהליך חשוב ואף הכרחי. אסטרטגיה תוכן עוזרת למקד את כתיבת התכנים, הנושאים, מאפשרת לעבוד בצורה מאורגנת, עקבית ואפקטיבית.

ע"י יצירת אסטרטגית תוכן, נוכל למשוך יותר קוראים אלינו, לייצר נוכחות ברשת, להגדיל פניות ואהדה וחיבור למותג.

יחד נבנה את אסטרטגית התוכן המנצחת, נגדיר יעדים ומטרות ו נוכל גם לייצר עבורכם את התכנים והקריאטיב.