top of page
ADI-TADMIT56697_edited.jpg

נעים להכיר, אנחנו Digital Thinking סוכנות בוטיק המלווה ארגונים בדרכם הדיגיטלית; בבניית אסטרטגיה דיגיטלית, מהלכי חווית לקוח, אוטומציה והטמעת מערכות בארגון.

 

ע"י כלים טכנולוגיים נשפר את הביצועים העסקיים של החברה, תהליכי העבודה, חווית הלקוח, תקשורת פנים ארגונית , ניהול קהילות ועוד. 

​​

אנו לא רק מאפיינים ובונים אתכם את האסטרטגיה הדיגיטלית והטכנולוגית שלכם אנחנו גם מנהלים עבורכם את הפרויקטים עד יישום הטמעה ומדידה. 

 

כל זאת במטרה להוביל ליצירת חוויית לקוח דיגיטלית מיטבית, חיבור נכון בין מערכות וייעול תהליכי עבודה בארגון.

ואם ממש תתעקשו , אנחנו גם נדאג להביא את אנשי המקצוע הטובים ביותר לפיתוח מוצרים דיגיטליים יחד עם ספקי הפיתוח שלנו.

הכלים הדיגיטליים שקיימים כיום בשוק מאפשרים לארגון להתייעל בזמן אמת,

לנהל תהליכי עבודה וביג דאטה, לשפר את המוצר, את השירות,

את התקשורת הפנים ארגונית, לחסוך בעלויות, לנתח נתונים ולהגיע ליעדים.

 

איפה החוויה הזאת פוגשת אותנו?

הנה כמה רעיונות של מה שאנחנו יכולים לעשות יחד...

Gradient Purple Blue

.1

אפיון והקמת

מסעות שיווקיים

ואוטמציה

גם ברמת היישום

המסע מתחיל בתקשורת עם לקוחות חדשים וממשיך בתהליכי אוטומציה חכמים שמובילים לחוויית לקוח טובה, לרכישה ועד ללקוח אקטיבי חוזר ואף נאמן. הגדרת השלבים והערך שאנחנו מספקים במסע חוצה ארגון: מפרסום, מכירות, שירות לקוחות ועוד... מייצרים מסע פרסונאלי ואפקטיבי שמביא את הלקוח למעורבות אקטיבית.

 

מה נוכל לעשות יחד>> 

בשלב זה נאפיין יחד את מסע הלקוח, את התחנות הרלוונטיות לכל שלב בתהליך, את המוטיבציה והצרכים של הלקוח בכל תחנה ואילו תהליכי אוטומציה נדרשים בכדי לייצר מסע יעיל ואפקטיבי. 

 

בשלב זה נוכל לבחון גם את הפלטפורמות והמערכות הדיגיטליות הנוספות שקיימות בכדי לאפשר תהליכי אוטומציה נכונים ותורמים לתהליך.  

ואם תרצו שננהל לכם את אופרציית האוטומציה גם את זה נוכל לעשות יחד

Gradient Purple Blue

.2

אפיון צרכים

  וליווי פרויקט

 CRM פיתוח מערכת 

מערכת CRM  מערכת לניהול קשרי לקוחות, היא מערכת המציגה תמונה עדכנית ומלאה על הלקוח ופעילות העסק בכל רגע נתון
תהליכי מכירה, ניהול ושימור לקוחות, ניהול פרוייקטים, משימות, מלאי, הנהלת חשבונות ועוד

מערכת ניהול לקוח הוא לב ליבו של העסק ממנו מתחילים תהליכים, מבוצעים התתמשקויות למערכות נוספות, הוצאת דוחות והמון תובנות. 

 

בשלב זה נאפיין יחד את תהליכי העבודה בארגון ואת שימושי המערכת הנדרשים, את התחנות הרלוונטיות לכל שלב בתהליך, את המוטיבציה והצרכים של הלקוח ושל עובדי הארגון. בסופו של דבר נייצר מסמך המתאר את אפיון המערכת על כל היבטיו ואיך ניתן להוציא אותו לפועל .

 

לאחר מכן נבחר את מערכת ניהול הלקוחות המתאימה לכם ביותר. 

Gradient Purple Red

.3

פיתוח אסטרטגי

לארגון דיגיטלי

ארגון היום יותר מתמיד צריך להבין הדיגיטליות יכולה לתרום לו הן ברמה הפנימית , בשיפור ויעילות תהליכי עבודה, יעילות עובדים וגם שיפור מוצרים וחווית משתמש.  תחילה יש להבין את התהליכים שקורים בארגון, איך מסע הלקוח נראה ומה עובד ולא עובד היום. ובסופו של דבר איך אנחנו מייצרים סנכרון ואחידות בין כל התהליכים והמוצרים הדיגיטליים.

אנו מציעים שירותי ליווי, אפיון במערכות אוטומציה, צאט בוטים, מערכות omnichannel, אתרי איקומרס ועוד.

מערכת חדשה דורשת לעיתים מהארגון ומעובדיו שינוי תהליכי עבודה, נהלים, הרגלים ונורמות. אנו מלווי את התהליך עד להטמעה ושימוש סופי של המערכת. 

Gradient Purple Blue

.4

פיתוח והקמת

מועדון לקוחות

וניהול נתונים 

המסע מתחיל בתקשורת עם לקוחות חדשים וממשיך בתהליכי אוטומציה חכמים שמובילים לחוויית לקוח טובה, לרכישה ועד ללקוח אקטיבי חוזר ואף נאמן. הגדרת השלבים והערך שאנחנו מספקים במסע חוצה ארגון: מפרסום, מכירות, שירות לקוחות ועוד... מייצרים מסע פרסונאלי ואפקטיבי שמביא את הלקוח למעורבות אקטיבית.  

בשלב זה נאפיין יחד את מסע הלקוח, את התחנות הרלוונטיות לכל שלב בתהליך, את המוטיבציה והצרכים של הלקוח בכל תחנה ואילו תהליכי אוטומציה נדרשים בכדי לייצר מסע יעיל ואפקטיבי. 

 

בשלב זה נוכל לבחון גם את הפלטפורמות והמערכות הדיגיטליות הנוספות שקיימות בכדי לאפשר תהליכי אוטומציה נכונים ותורמים לתהליך.  

ואם תרצו שננהל לכם את אופרציית האוטומציה גם את זה נוכל לעשות יחד

Gradient Purple Blue

.5

  

  

מערכת CRM  מערכת לניהול קשרי לקוחות, היא מערכת המציגה תמונה עדכנית ומלאה על הלקוח ופעילות העסק בכל רגע נתון
תהליכי מכירה, ניהול ושימור לקוחות, ניהול פרוייקטים, משימות, מלאי, הנהלת חשבונות ועוד

מערכת ניהול לקוח הוא לב ליבו של העסק ממנו מתחילים תהליכים, מבוצעים התתמשקויות למערכות נוספות, הוצאת דוחות והמון תובנות. 

 

בשלב זה נאפיין יחד את תהליכי העבודה בארגון ואת שימושי המערכת הנדרשים, את התחנות הרלוונטיות לכל שלב בתהליך, את המוטיבציה והצרכים של הלקוח ושל עובדי הארגון. בסופו של דבר נייצר מסמך המתאר את אפיון המערכת על כל היבטיו ואיך ניתן להוציא אותו לפועל .

 

לאחר מכן נבחר את מערכת ניהול הלקוחות המתאימה לכם ביותר. 

Gradient Purple Red

.3

פיתוח אסטרטגי

לארגון דיגיטלי

ארגון היום יותר מתמיד צריך להבין הדיגיטליות יכולה לתרום לו הן ברמה הפנימית , בשיפור ויעילות תהליכי עבודה, יעילות עובדים וגם שיפור מוצרים וחווית משתמש.  תחילה יש להבין את התהליכים שקורים בארגון, איך מסע הלקוח נראה ומה עובד ולא עובד היום. ובסופו של דבר איך אנחנו מייצרים סנכרון ואחידות בין כל התהליכים והמוצרים הדיגיטליים.

אנו מציעים שירותי ליווי, אפיון במערכות אוטומציה, צאט בוטים, מערכות omnichannel, אתרי איקומרס ועוד.

מערכת חדשה דורשת לעיתים מהארגון ומעובדיו שינוי תהליכי עבודה, נהלים, הרגלים ונורמות. אנו מלווי את התהליך עד להטמעה ושימוש סופי של המערכת. 

פיתוח אסטרטגיה לארגון דיגיטלי

בדיוק כמו אסטרטגיה עסקית ושיווקית יש צורך בארגון לגבש אסטרטגיה דיגיטלית. אסטרטגיה זו תהיה אמונה על ניהול ופיתוח נכסים דיגיטליים, בחירת מערכות להטמעה בארגון ואף תמיכה וייעול בתהליכי עבודה. כל זאת יבואו לידי ביטוי בסופו של דבר גם בעמידה ביעדים עסקיים. 

מה התהליך שנעבור יחד

אפיון צרכים וליווי פרויקט CRM

מערכת ניהול לקוח הוא לב ליבו של העסק ממנו מתחילים תהליכים, מבוצעים התתמשקויות למערכות נוספות, הוצאת דוחות והמון תובנות. 

 

בשלב זה נאפיין יחד את מיפוי הצרכים הנדרשים למערכת, נבין אילו מערכות קיימות ונבצע יחד אתכם את המכרז לבחירת המערכת המתאימה לכם ביותר.  

עוד על התהליך

אפיון והקמת מסעות שיווקיים ואוטומציה, גם ברמת היישום!

נאפיין יחד את מסע הלקוח, את התחנות הרלוונטיות לכל שלב בתהליך, את המוטיבציה והצרכים של הלקוח בכל תחנה ואילו תהליכי אוטומציה נדרשים בכדי לייצר מסע יעיל ואפקטיבי. 

עוד על תהליכי אוטומציה

פיתוח אסטרטגיה לארגון דיגיטלי

בדיוק כמו אסטרטגיה עסקית ושיווקית יש צורך בארגון לגבש אסטרטגיה דיגיטלית. אסטרטגיה זו תהיה אמונה על ניהול ופיתוח נכסים דיגיטליים, בחירת מערכות להטמעה בארגון ואף תמיכה וייעול בתהליכי עבודה. כל זאת יבואו לידי ביטוי בסופו של דבר גם בעמידה ביעדים עסקיים. 

מה התהליך שנעבור יחד

אפיון צרכים וליווי פרויקט CRM

מערכת ניהול לקוח הוא לב ליבו של העסק ממנו מתחילים תהליכים, מבוצעים התתמשקויות למערכות נוספות, הוצאת דוחות והמון תובנות. 

 

בשלב זה נאפיין יחד את מיפוי הצרכים הנדרשים למערכת, נבין אילו מערכות קיימות ונבצע יחד אתכם את המכרז לבחירת המערכת המתאימה לכם ביותר.  

עוד על התהליך

אפיון והקמת מסעות שיווקיים ואוטומציה, גם ברמת היישום!

נאפיין יחד את מסע הלקוח, את התחנות הרלוונטיות לכל שלב בתהליך, את המוטיבציה והצרכים של הלקוח בכל תחנה ואילו תהליכי אוטומציה נדרשים בכדי לייצר מסע יעיל ואפקטיבי. 

עוד על תהליכי אוטומציה
bottom of page