סדנה לבניית חווית לקוח דיגיטלית
עד לפני כמה שנים מותגים האמינו כי שילוב של מוצר איכותי ושירות לקוחות טוב הוא נוסחה מנצחת.
אבל בשנים האחרונות הצטרף אלמנט נוסף וחשוב לא פחות למשוואה והוא מתן חוויית לקוח טובה.
CX- Customer Experience
חוויית לקוח היא התפיסה של הלקוחות כיצד המותג מתייחס אליהם - במרחבים הפיזיים והווירטואליים. התפיסה הזו משפיעה על ההתנהגות של הלקוחות, בונה זיכרונות ורגשות, ומייצרת נאמנות.
אז איך מייצרים את החוויה הזאת? איך הופכים את החוויה לדיגיטלית ?
בדיוק בשביל זה אתם כאן!!!
...נתחיל בפרטים טכניים
מפגשים מרתקים
16:00-19:00
5.4| 8.4 |12.4
:) וליווי עלי
עליכם
zoom
מפגש ראשון
חווית לקוח
נדבר על חווית לקוח ונקבל השראה ממגוון תחומים.
נלמד מהם הצעדים הראשונים לבניית מודל מסע לקוח ותהליכי
עבודה בתוך הארגון. בסיום מפגש זה תתבקשו לשרטט לכם את מוצר חווית הלקוח
הדיגיטלי הנשאף שלכם.
משימת בית – כן כן, יש שעורי בית
כך אני אוכל לסייע לכם ולתת טיפים והכוונה.
מפגש שני
חווית שירות
נדבר על חווית השירות, איך לשפר את שירות הלקוחות שלנו ולהעניק חוויה ע"י אמצעים דיגיטליים. נדבר על איך לקבל משוב מהלקוחות ואיך למנף משובים להצמחת העסק.
מפגש שלישי
חוויה אוטומטית
איך אוטומציה תפעולית ושיווקית יכולה לחסוך לנו זמן ולייעל את תהליכי העבודה בעסק.
נלמד איך תהליכי אוטומציה שמשפרים חווית לקוח ונדבר גם על תוכן...וכמה הוא חשוב
להצלחת התהליך.