סדנה לבניית חווית לקוח דיגיטלית 

עד לפני כמה שנים מותגים האמינו כי שילוב של מוצר איכותי ושירות לקוחות טוב הוא נוסחה מנצחת.

אבל בשנים האחרונות הצטרף אלמנט נוסף וחשוב לא פחות למשוואה והוא מתן חוויית לקוח טובה.

 CX- Customer Experience

חוויית לקוח היא התפיסה של הלקוחות כיצד המותג מתייחס אליהם - במרחבים הפיזיים והווירטואליים. התפיסה הזו משפיעה על ההתנהגות של הלקוחות, בונה זיכרונות ורגשות, ומייצרת נאמנות.

אז איך מייצרים את החוויה הזאת? איך הופכים את החוויה לדיגיטלית ?

בדיוק בשביל זה אתם כאן!!!

...נתחיל בפרטים טכניים

שלושה
שלושה

מפגשים מרתקים

press to zoom
בין השעות
בין השעות

16:00-19:00

press to zoom
בתאריכים
בתאריכים

5.4| 8.4 |12.4

press to zoom
מקצועיות
מקצועיות

:) וליווי עלי

press to zoom
קפה ומאפה
קפה ומאפה

עליכם

press to zoom
ניפגש ב
ניפגש ב

zoom

press to zoom

מפגש ראשון

 חווית לקוח

נדבר על חווית לקוח ונקבל השראה ממגוון תחומים.

נלמד מהם הצעדים הראשונים לבניית מודל מסע לקוח ותהליכי

עבודה בתוך הארגון. בסיום מפגש זה תתבקשו לשרטט לכם את מוצר חווית הלקוח

הדיגיטלי הנשאף שלכם.

 

משימת בית – כן כן, יש שעורי בית

כך אני אוכל לסייע לכם ולתת טיפים והכוונה.

מפגש שני

חווית שירות 

נדבר על חווית השירות, איך לשפר את שירות הלקוחות שלנו ולהעניק חוויה ע"י אמצעים דיגיטליים. נדבר על איך לקבל משוב מהלקוחות ואיך למנף משובים להצמחת העסק.

מפגש שלישי

חוויה אוטומטית

איך אוטומציה תפעולית ושיווקית יכולה לחסוך לנו זמן ולייעל את תהליכי העבודה בעסק.

נלמד איך תהליכי אוטומציה שמשפרים חווית לקוח ונדבר גם על תוכן...וכמה הוא חשוב

להצלחת התהליך.

?מה יוצא לכם מזה

רוצים לדבר? לשאול שאלות?

יש! שמחה שפנית, נדבר בקרוב